söndag 16 oktober 2011

Shopping


Tog med syster till Arab street. Där säljs mattor, tyger, kuddfodral, korgar, askar mm. Där finns oxå ett svenskt café där vi åt pannbiff och köttbullar till lunch. Syster hade tänkt köpa några kuddfodral men hade med sig många fler saker innan vi var hemma, bl a en jättefin väggbonad. Själv blev det några kuddfodral. Jag har inte köpt så mycket saker här i Singapore, är ju ingen shoppingfantast, men kommer nog att måsta göra en riktig shoppingsväng innan vi åker hem för gott.

2 kommentarer:

  1. Jag kämpar med att få iväg en kommentar ....
    finns det någon silkestråd att köpa - att brodera med ???? Agnetha

    SvaraRadera
  2. Ojdå, jag lyckades efter flera månaders försök...jag har valt "fel" profil tydligen .....

    Tur man är envis - om du ser något vackert tyg tipsar jag dig köpa ...som minne att göra en duk eller gardin eller vad som helst ... kudde..armband , fantasin har du/ni nog ....
    mvh Agnetha

    SvaraRadera